Tuesday, June 16, 2009

PEMBENIHAN IKAN PUYU

SYUKUR ALHAMDULILLAH buat pertama kalinya ikan saya menghasilkan benih tanpa suntikan..untuk menunggu mendapatkan hasil tanpa suntikan sememangnya memerlukan jangka masa yang lama..walau bagaimanapun penantian saya selama ini berbaloi kerana ikan yang kita bela mengeluarkan hasil tanpa pperlu menyuntik...untuk menunggu ikan mengeluarkan hasil dgn sendiri kita harus menyimpan sepasang ikan puyu dalam air yang kotor dan membiarkan selama 6bulan....sekian

3 comments:

  1. salam geng. nak menuntut ilmu hasilkan benih puyu boleh tak? bulan depan aku nak berenti keje balik kampung buat keje kampung. ingat nak bela puyu jugak

    ReplyDelete
  2. Bro. Ada kenai dak drebar lori nak turun shah alam bulan depan. Aku nak tumpang barang bawak pi Kulim. Kalau kenai kot boleh dapat murah sikit

    ReplyDelete
  3. boleh bro kalu ang nak belajar hasil benih sendiri nie..aku boleh je ajar kau nie...bila kau free nanti kau call aku

    ReplyDelete

HUBUNGI KAMI DI


Adi-email
adieyothman@gmail.com
H/P:012 432 4577
kami di kedah/penang

masukkan email anda untuk "new update"

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner